onsdag 2. januar 2013

Jula ut og det nøytrale inn

Det var litt sån vondt/godt og begynne på jobb i dag etter late dager i jula. Har lagt oss sent, stått sent opp og spist aaalt for mye. Kanskje like så greit å komme seg til hektene igjen:-)
Fikk sjenken jeg har ønsket meg fra min kjære til jul, den er pyntet med barkelys fra tilbords, en skål med kongler og et sølvplettfat med en kjemmelaget stjerne. Stjerna laget jeg av spisepinner og hamptråd kjøpt hos plantasjen.
                               
En lykt i vinduskarmen og et armbånd jeg fikk av min gode venninne og forlover til jul "angels exist, you are one of them" står det på armbåndet.

















             
 

Et lysfat er fyllt med det siste (takk gud) av småkaker og godis, samt en svibel som er den siste av sitt slag.
                                                                     
                     

Er veldig glad i hyllen jeg har over sofaen i "jentestua" og jeg elsker hjerter! En liten jukseblomst har fått plass i en liten gratineringsform fra kremmerhuset.no 













                                                             
                                                             
Et lite titteskap har fått mine sølvskjeer på utstilling, kjedelig å la noe så fint ligge i skapet.

Nye liftgardiner ble kjøpt i dag, deilig å få ut jula og inn med nøytrale farger. Gardinene ble kjøpt hos Home & Cottage

2 kommentarer:

  1. hei på deg;) Det er herlig å få ut jula. pakket den bort i går vi, vurderte å pakke badevekta ilag med all julepynten men klarte å dy meg;)hihi..koselig blogg du har laget. Veldig lurt å ha sånne fine skjeer og bestikk fremme i et skap til alles beskuelse;) husker vi hadde de liggende INNI i et skap når jeg vokste opp og brukte de aldri. Hær brukes det ihvertfall selv om jeg ikke har et sånnt fint skap. Fine bilder du hadde hær inne. Det armbåndet hadde en nyyydelig tenkst. perfekt venninne gave ja=) Prøvde å legge meg til som følger men fant ikke helt ut hvor jeg gjorde det hær inne. Men finner det nok ut. God helg ilag med dine ;)

    SvarSlett
  2. OJ! Helskjønn skjenk! :)) Så forresten en lang blå mønstret pute i sofaen din lengre opp på bloggen som jeg godt kunne tenkt meg, har en lignende tekstil jeg skal sy trekk til benkeputene i entréen av.. en vakker dag!... ;))

    Ha en fin kveld!

    Klem, Ann :0)

    SvarSlett