torsdag 3. januar 2013

Jordfarger og treverk? Ja takk!

Har laget meg en liten lesekrok, fikk denne stolen av mannen min for ca 1 år siden.
Den har bare blitt flyttet rundt i huset, men endelig fant jeg en plass til den. Puta i stolen har jeg sydd om av en gammel genser med flettamønster. Lykten i vinduet er vi veldig glad i, den fikk mannen min fra foreldrene til en klasse han hadde for noen år siden. Mange gode pledd i en kurv på gulvet.

Lykt med flettamønster på hyllen som er fra indiska.com
Den passet bra der med puta :-)

En duk/ teppe på spisestuebordet fra Lone tepper. Jeg liker det grove preget det gir sammen med det store lysfatet.
To treklosser har jeg tegnet litt på og en barkestjerne som ble igjen etter jul. Liker å blande det maskuline med det feminine, natur og en dæsj glam..Machoglam?!?! :-)  Er veldig glad i jordfarger. Treverk har også kommet bare mer og mer inn i interiøret vårt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar