lørdag 6. september 2014

God helg


Helt alene i huset, det er ikke ofte.
Jeg vasker litt, rydder,lager mat og blogger litt.

Jeg elsker sommer og sol, men må ærlig innrømme at mørke kvelder og tente lys passer meg utmerket.
Høsten er ikke langt unna, selv om det er grønt ute enda, deilig temp og pene blomster. Jeg får litt mer ro i kroppen. Det jeg ikke rakk i sommer, rakk jeg ikke. Trenger ikke stresse mer over det, det er deilig ;-)

Nå skal jeg fortsette med maten slik at den er klar til mann og hund kommer hjem etter trening.

Ha en herlig lørdag alle flottinger.

Klem fra Camilla

1 kommentar:

  1. Så stemningsfullt og lekkert bilde! Blitt gradvis klar for høsten jeg også de siste par dagene, var litt godt å stelle og stulle inne igjen, ble tente lys på bordet her også i helgen! ;) Ha en finfin uke! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett