tirsdag 6. mai 2014

Stol på HAY

 Vi har lenge sett etter nye spisestuestoler, da de vi har er ganske store. Drømmen er jo egentlig Y-stolen, men jeg klarer nok aldri å argumentere nok for å få seks av de i hus ;-)
 To av disse fikk vi med hjem til prøving samme dag, dagen etter var jeg forelsket og bestillte 4 til :-) Jeg gleder meg til de kommer!
Jeg foretrekker treverk fremfor noe annet, disse passet så godt inn i kjøkkenet vårt, kanskje var de laget for meg?? . Fulltreffer mot gulvet var det også;-)

Husro ble det også da jeg kunne slippe tanken på Y, så da er vel egentlig både mann og kone fornøyde ( tror mannen tenkte mest på ørene sine jeg da :-)

Ha en fin kveld, av det som er igjen av den :-)

klem Camilla

2 kommentarer:

  1. Disse ble ihvertfall virkelig flotte hos deg sammen med alt det hvite! -Gratulerer med nye stoler! :))
    -Og ha en riktig fin uke! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Ann:-)
    Vi er veldig fornøyde.

    Klem

    SvarSlett