torsdag 24. april 2014

Det naturlige

 Liker så godt disse trekassen jeg som jeg kjøpte hos Keiserne Jeg flytter stadig rundt på de :-)
Noen har jeg hengt som en "hyllecollage" nede i tv-stua, og andre har blitt brukt som avlastningsbord, strikkekurv, nattbord  mm.:-)
Blomsten liker jeg for den får et belegg på bladene som ser ut som støv, så er den litt skjeiv og skakk. Passer godt inn i et hus som ikke er støvfritt eller perfekt:-)

I dag har vært en herlig dag med deilig solskinn, hagemøbler er tatt ut og minsten har fått ny sykkel. Håper på flere slike dager :-)

Fin torsdagskveld til dere alle.
Klem Camilla



4 kommentarer:

  1. Synes bildene dine er litt sånn Zen-aktige og gir ro. Det enkle er ofte det beste :-)
    Selv er jeg litt splittet sånn interiørmessig. Jeg liker gjerne det rolige, harmoniske, men faller for så mye rare ting :-)
    Ha en fin dag i finværet :-)

    SvarSlett
  2. Sukk ja, solskinn er utrolig deilig, håper på mange flere fine dager fremover! ;) Alltid så ryddig hos deg, lyst og fint med alt det hvite, og ekstra flott med noen tredetaljer til!

    Ha en finfin uke! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  3. Takk jenter:-)
    Håper at varmen kommer nordover snart, er ikke mye temperaturer å skryte av her nord ;-)
    Håper solen skinner litt hos dere :-)


    Klem

    SvarSlett