torsdag 13. mars 2014

Innekos

 Ute herjer uværet, da er det like så greit å sitte inne med en god kopp kaffe og bare gjøre det jeg vil.
Her strikkes det sitteunderlag til påsken, faller altid på grå farge når jeg skal strikke noe, er jo ganske så nøytral å fargevalgene mine;-)

Har vært lite skriverier den siste tiden, har mye spennende som skjer i livet mitt akkurat nå. Gleder meg til å dele, hvis alt blir som jeg håper da :-)

Når tenker jeg å sitte her, få orden på kaoset i hodet og bare kose meg litt :-)

Snart er det helg, ha en fin torsdag til alle som titter innom!

Klem Camilla

2 kommentarer:

  1. Kos deg inne til været herjer seg ferdig, etterpå er det full vår og tid for å nyte vårsolen og ta fatt på hageprosjekter! :)) Og lykke til med videre med all planlegging, -håper alle brikker faller på plass akkurat der du vil ha dem! ;)

    Ha en riktig fin helg! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  2. Våren er nær, det merkes på kroppen. Måtte den komme tidlig med solskinn og alt som følger med :-)
    Klem:-)

    SvarSlett