lørdag 4. januar 2014

Komplett!

 "jentestua" ble endelig komplett da jeg fikk dette bordet av min mann til jul. Klarte ikke helt å sette fingeren på hva det var som ikke stemte, men det var det gamle bordet som jeg hadde malt som rett og slett ikke passet inn. Så deilig når man endelig finner ut av det;-) ikke det store verdensproblemet akkurat ;-) Vanskelig å få tatt bilde av stua, så her måtte jeg opp i høyden (håper ingen gikk forbi;-)
 Bena på bordet passet fint til gulvet også. Er veldig glad i heltre i forskjellige nyanser, det myker opp alt det hvite. Vi tenkte på grå sofa da vi skulle ha ny, men beige er en lunere farge. Med alt lyset som flommer inn på de hvite veggene og den lyse parketten, ja da trenger vi noe som gjør stua varm.
Så da sitter jeg her i jentestua og koser meg med boligpluss som jeg har spart siden før jul og kaffekoppen min.

Ha en fin lørdag.

Klem Camilla

3 kommentarer:

  1. Oj se der ja, dette var virkelig et knalltøft bord! :)) Litt treverk gir liv, ingen tvil om det! Har selv nylig kjøpt en ny hvilestol til stuen, lurte lenge på å velge sorte ben på den og tilhørende puff, men valgte til slutt ben i lignende trefarge som på bordet ditt! ;) Sitter i den akkurat nå for første gang, må nok litt tilvenning til tror jeg etter år i den gamle godstolen, hi, hi,men var godt med en ny fargeklatt i stuen! ;)))

    Ha en fin helg! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott bord:) Kos deg med blad og kaffe!

    SvarSlett
  3. Dette her var et flott bord, enkelt. Det lika eg!!

    SvarSlett