søndag 27. oktober 2013

Litt nytt i Tv-stua

 Hadde ettermiddagen for meg selv etter jobb i går, da ble det litt shopping på Home & Cottage som hadde 20% på hele butikken. Kjøpte meg en ny pute fra Broste Copenhagen. Passet fin sammen med puta fra Tine K. Hyllene på veggen er også nye de er kjøpt her
 Så i dag har jeg sittet med kaffekoppen min og produsert nye oppvask-kluter. Jeg strikker alltid kluter til eget bruk, da blir de passe grove, passe store, passe tykke og holder lengre.
Mannen har skutt enda en elg i helgen og den 3. i år, så ikveld blir det enda mer elgkjøtt og hive i fryseren. Men før det blir det bare kos og middag til mamma og pappa:-)

Fortsatt fin søndag.

Klem fra Camilla

2 kommentarer:

  1. Gøy med noe nytt, og søndager er alltid så deilig når man kan kose seg med hva man føler for. Fortsatt fin søndag til deg og dine :D

    SvarSlett
  2. Veldig koselig i sofakroken din, sikkert fint å sitte der å strikke.
    Ha en fin ny uke! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett