onsdag 21. august 2013

MUUTO

Har lenge lett etter denne herligheten etter jeg så den på Instagram for en stund siden, endelig fant jeg den.
Lysestaken er fra Muuto og jeg fant den Her. På denne nettiden er ønskelisten lang ;-)
Jeg elsker at jeg kan ha 1 eller sikkert 20 lys i den, flott blir den også til advent.

Litt blomster fra hagen i en vase fra IKEA

Stolene vi kjøpte i sommer bare elsker jeg, herlige å sitte i er de også.
Nå venter jeg på mørket så jeg kan tenne litt lys i den flotte staken.

Ha en flott "lillelørdag" videre.

Klem fra Camilla



9 kommentarer:

  1. Fin den der lysestaken:)) Stolene dine får du bare si fra om du blir lei av, hehe:) De er superfine!!
    Lillelørdagen skal tilbringes i godstolen, lese litt og kose meg med en stor kopp kakao. Og selvfølgelig skal det tennes lys når mørket faller på:))
    Ha en fin kveld!
    Karen:)

    SvarSlett
  2. Takk for så mange fine ord her inne hos meg :-)

    Kos deg i godstolen med kakaoen, hørtes himmelsk ut :-)

    Stor klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Fin lysestake, kan tenke meg den blir fin til advent. Fin onsdag til deg og dine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Siv:-)

      Fin onsdag til deg også

      Klem fra Camilla

      Slett
  4. Muutostaken var digg! Fint du har det:) sto i vinduet og "spionerte" over til deg sist jeg var til Elisabeth;) klæm

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Turid:-) Åja, spionasje til ekstrajobb :-)

      Klem Camilla

      Slett
  5. SpionTurid ;)
    Lik og den der lysestaker :) Vi kan jo deles på den, vi som e no naboa og alt ;)

    Klem
    Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Annenhver helg og en ettermiddag i uka;-)

      Klem Camilla

      Slett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett