tirsdag 25. juni 2013

Om meg

Velkommen til meg.

Camilla heter jeg og er 27 år. Jeg bor i Nordland sammen med min mann, to sønner og hunden vår Varg.

Huset vi bor i er av typen funkis, det sto ferdig bygget januar 2010.







Vi har bodd her i over tre år nå, men jeg enda ikke "bodd" meg skikkelig inn enda.
Det tar tid å finne sin egen stil. Jeg flytter rundt på ting daglig, plutselig oppdager jeg at det ser ut som et annet hus, det er gøy det :-)
Stilen min er jeg usikker på, jeg tar det jeg synes er pent og setter det sammen, da blir det et hjem for oss.

Nå holder vi på i lage hage, det er tidkrevende, dyrt og utrolig artig. Det blir ikke en hage på et år, men vi har kommet langt i år. 

Denne bloggen kommer hovedsakelig til å handle om interiør, hage og ting jeg lager selv, enten det er mat eller noen av mine andre ideér.

Legg gjerne igjen et spor, slik at jeg vet hvem du er:-)

Håper du trives hos meg!

Klem fra Camilla





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar