søndag 24. mars 2013

Tvstua

Tvstua vår har jeg innredet enkelt da den ikke er så stor. Deilig sofa fra home and cottage, en ganske rimelig sofa som vi kan ha hjerte til å bytte ut om noen år. Har tatt ned de mørke vinter gardinene, nå er det bare rullegardinene som er oppe, men liker det faktisk best slik.

Bildet på bildehylla er fra i høst når vi var på elgjakt, det ble ikke bare elgkjøtt med hjem :-) Når vi jakter har jeg bestandig med meg nye skatter hjem. Plukket kråkebær i fjor som jeg laget likør av for å gi i julegave. Vi er glade i naturen å tar det gjerne med i interiøret.

Kan huske når jeg var lita jente at pappa hadde et låsbart stativ i gangen som han stilte ut våpen i. Stativet var i sort smijern. Så kom loven om våpenskap å stativet måtte ned. Det kan da nevnes at du kan bruke et slikt stativ, men sluttstykke eller vital del må fjernes, en hagle vil bli lite fin å se på etter det er fjernet og heller ikke noe å vise frem. Sporet helt av her jeg :-)

Fortsatt fin dag :-)

Klem Camilla









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar